Menüye Geç
Hakkımızda
Misyon & Vizyon
Tarihçe
Edebiyat Fakültesi Yayınları
İletişim
Kadro
Öğretim Üyeleri
Prof. Dr. Hakan Çörekcioğlu
Prof. Dr. Doğan Göçmen
Prof. Dr. Metin Bal
Prof. Dr. Özlem Duva Kaya
Araştırma Görevlileri
Arş. Gör. Dr. Ali Can Tural
Araş. Gör. Gülsu Çivril
Emekli Öğretim Üyeleri
Prof. Dr. Kubilay Aysevener
Prof. Dr. R. Levent Aysever
Programlar
Lisans Programı
Yüksek Lisans Programı
Doktora Programı
Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Erasmus+
Kalite Güvencesi Sistemi
Kalite Güvencesi Sistemi
Koordinatörlükler
Koordinatörlüklerimiz
Komisyonlar
Kalite Güvencesi ve Akreditasyon Komisyonu
Eğitim Komisyonu
Uluslararasılaşma Komisyonu
Toplumsal Katkı Komisyonu
Danışma Kurulu
Komisyon Toplantıları
Anketler
Etkinlikler
Felsefede Bugün ve Yarın Konferansları
İzmir Felsefe Günleri
Platon & Aristoteles Okumaları
Seminerler
Yüksek Lisans Felsefe Seminerleri
Felsefe Seminerleri
Felsefede Gelecek Söyleşileri
Çevrimiçi Felsefe Tartışmaları
Diğer Etkinlikler
Kadın Felsefecilerin Gözünden Felsefe Tarihine Bakış
Gelenek, İletişim ve Toplumsal Yeniden Üretim Üzerine
Daseinanaliz, Psikoterapi ve Sanat – Prof. Dr. Ado Huygens
Yaşlılık ve Yaşlı Ayrımcılığı
Etkinlik: Varoluş Problemleri Işığında Covid 19 Pandemisi: Paris Örneği
Mezun
Danışma Kurulu
İç Paydaşlar
Prof. Dr. Nilsen Gökçen Uluk, Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü
Ayla Yıldız, Dokuz Eylül Üniversitesi, Felsefe Bölümü, Lisans Öğrencisi
Dış Paydaşlar
Prof. Dr. Özcan Yılmaz Sütcu, Katip Çelebi Üniversitesi, Felsefe Bölümü, İzmir
Prof. Dr. Huriye Toker, Yaşar Üniversitesi, Kadın ve Aile Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi (YÜKAM) Direktörü
Aysel Şentürk Güler, Felsefe Öğretmeni, Özel Amerikan Koleji, İzmir
İlker Eraslan, Milli Eğitim Bakanlığı, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İl Müdür Yardımcısı
Kenan Gündal, Adalet Bakanlığı, Siverek Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, Müdür
Selin Bektaş, Filozoflar Derneği Başkanı, İzmir
Tuba Yıldız, Felsefe Öğretmeni, Özel Turuncu Koleji, Yüksek Lisans Öğrencisi
Nur Kardelen Erdöl, Yüksek Lisans Öğrencisi